New challenge

Angelica: Tänker du på sex nu?
Jag: Haha, va?
Angelica: Du sitter tyst, då brukar du ju tänka på sex.

Jag har märkt att det enda jag verkar prata om är snusk och när min trut väl inte är på g så tänkter jag snuskigt. Så för att inte vara huvudsymbolen för dödssynden Lust har jag bestämt mig att jag, efter detta inlägg, ska hålla mitt språk (både i bloggen och i verkliga livet) lika rent som en Clean teens själ. Ska försöka hålla mig i en vecka iallafall.

Förresten, visste ni att mannen på våra 100lappar, Carl von Linné, engång i tiden hållt ett föredrag om sex? Någon hade tagit anteckningar och nu finns det en bok om det. Har gjort en liten film ni kan få lyssna på, där min hesa kusin läste lite för mig.
PS: Coitus = Knulla, gammelsvenska for the win.


Kommentarer
Postat av: Manilla, älskar min lilla Liam

Hahahah vi e grymma ja å Liam (H)

okej han e sööt och jag e lite mobbad haha.

2010-03-15 @ 13:45:50
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0