Love you times a million, Manillion!

Månen känns gammal nu, så vi byter ut den mot sol istället.
Grannen Manilla kommer vara min alldeless egna solstråle! <3 <3
Vem langar ståndet?
(för dom som inte vet vilken gata jag drar ifrån och jag flyttar till, kommer inte förstå.
TITU = to intärnt to understand?)

Så, om mindre än 7 timmar flyttar jag och mamms! :D:D:D:D:D:D:D
Vill bara skriva några spontana dikter till det jag kommer sakna!


Åh du vackra badkar,
jag hann aldrig testa munstycket o ha ett substitut för en karl.
Det spelade ingen roll varesig det va på dagen eller natten,
Jag fick alltid fylla dig med vatten.
Hur ska jag klara mig utan dig, o bo i en lägenhet som bara har en dusch?
Att inte kunna chilla i 30 min med dig till musik, får mig att vilja gråta, svära och skrika "usch"
Men allting har ju sitt slut.,
Vårat kärleksvatten har nu runnit ut..

Min säng, mitt mjuka kärleksnäste som varje natt omfamnat mig
Du har varit med så länge, men nu ska jag byta ut dig.
Du är 90cm och den andra 120, och vi båda vet att det som har betydelse är storlek
Men jag kommer aldrig glömma alla nätter, varesig det varit slapp sömn eller hett smek.
Jag kommer sakna dig min kära vän, i nästa liv ska vi gnissla tillsammans igen!

Mitt kök är sexigt, mitt kök är bra
Du är köket jag alltid velat ha
Sån sexig fyrkant av matlagning och häng,
utan dig kommer jag bli bäng.

Haha ja, den sista visar att jag inte orkar mer. Men jag är så sjukt pepp att dra tillbaks till gatan jag bodde på för ca 7 år sedan. Ha Manilla precis bredvid mig, Nettan (och Magnus!) 1 min ifrån mig, ha Alexandra 1½ min ifrån mig och gymmet 3 min bort. Awesomeness. Tack Manilla för att du tipsade om lägenheten & tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Manilla, älskar min lilla Liam

ÅÅ sicket vackert inlägg !! :D

Å vilka fina dikter du skrivit hahah underbara !!

I love u, you moonlight woman hahaha

2010-03-27 @ 07:14:12
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fina dikter... Du känns så orörd men ändå så besudlad.

2010-03-28 @ 23:56:15
URL: http://handsup.bloggspace.se
Postat av: Charlie

bor du sj nu?

2010-03-29 @ 01:17:59
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0