lickin zhe puss?


Min pappa förstår sig då inte alls på humor eller ironi, vilket gör att vi inte är vänner längre. varken på facebook eller i det verkliga livet. mog1!

jag slänger fram en bild i ren ilska på den första girly som jag hånglat med. Kan ju även påpeka att Nina är det närmaste till förhållande som jag haft, fastän jag/vi båda är hetro.
ENJOY DADDY, PS. smakat på majoriteten av mina friends, boys and girls! BOYA!

Ifall jag och han blir sams igen kan jag ju ge honom min long line of (oh, so manly) lovers på ett papper och hoppas på att han känner sig försäkrad om att facebook ljuger och jag inga tuttar suger. Orka va trångsynt år 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså skärpning för fan! Det är nog faktiskt det enda jag kan säga, det och SKÄMS. Hoppas han läser detta, INTE okej alls faktiskt.

2010-06-30 @ 18:29:13
Postat av: Flickvännen.

(ovanstående var från mig)

2010-06-30 @ 18:29:38
Postat av: Charlie

ne men fan va trist. Pappor + fb (eller blogg) = ingen bra kombination. Hoppas dt löser sig sj har man ej pratat med sin far p över 1 år pga ngt han tog åt sig av från bloggen

2010-07-21 @ 10:58:36
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0