Paradise hotel

Jag är sjuk och Manilla sitter 2 hållplatser ifrån mig med halsfluss = perfekt läge att sitta bänkade som cyber-runkande pojkar o kollar på Paradise hotel på tv6play.
MEN nu är jag även på avsnitt 18 av 56 på den danska.. lite mobbat, som att få vara i singelrummet!
Hon säger att hon också ska börja kolla på det senare, men hur vet jag om hon talar sanning? Alla kan ljuga under Pandoras ask. Tror inte jag kan lita på henne till 100%..
Ska nog skapa en pakt att få ut henne i nästa parcermoni.
Visst.. vi är vänner, men vi får inte glömma att DETTA ÄR ETT SPEL!

Ta det inte personligt, men jag är här för att vinna!

update: bloggkrig

Kommentarer
Postat av: Manilla, älskar min Liam

HAHHAHA ditt inlägg !! Kärlek

2010-01-13 @ 20:26:15
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Manilla, älskar min Liam

Nu tycker jag att du ska lugna dej !!! ja har hört det av många, asså varför står du inte för att du gått runt å sagt det ??

Ja de kanske va när ni badade, varför ens bada me en sån cptruck ! ?

Det va mellan 12 ögon, och en sak kan ja lova ! två av dom va mina !



Asså du vet hur mkt ja älskar dej, du vät dää .

Men asså man ska va ärlig de e paradise hotel liksom men asså vill du bråka så okej.. men du vet inte väm ja e så de e upp till dej.

Män du vät ju att ja älskar dej, dä vät du. Du vät de C



haha

2010-01-13 @ 21:04:39
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : haha okej , allt bra med dig idag då ? =)

2010-01-13 @ 21:33:26
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0