Trekant vs. egoistiskt tilltugg?

Manilla har engång drömt att jag, hon och någon random fin kille hade en trekant.
Men för någon dag sedan sa hon att hon hade drömt att jag och X hade sex i hennes vardagsrum. Hon kom in o blev arg och hade sagt "Varför är ni här? ni kunde väl tagit sängen?!" sen gick hon iväg. Jag och X sprang då efter henne för att säga förlåt, medan hon sa att det va okej och att vi kunde fortsätta. Då frågar X, som den snuskiga jäveln han är, om hon vill bara med, men hon sa nej och började gå (ts, jag vet att du ville).. Sen vaknade Manilla upp från sin dröm.

ÄR DU LITE SUGEN PÅ MIG, VÄNNEN MIN?
Nu behöver du inte känna dig ensam för jag drömde om dig inatt!
Vi låg i en säng med en ful kille jag träffat på en festival o skulle.. röra hans private parts, men sen förvandlades han till X. Det va lite läskigt för toppen av hans snorre va genomskynlig o lyste lite lätt (haha faktiskt i färgen gul), så man såg när han skulle komma.

En dröm om en fin, en om en ful och två om X.. vi kanske får nöja oss med en kväll med snacks.


TIFPTU = to intärnt for people to understand.


Kommentarer
Postat av: Manilla, älskar min Liam

HAHAHAH !!!<3

2010-01-05 @ 12:35:58
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Manilla, älskar min Liam

Yes ja ger dej details sen ! sjuka jävlar e dom :/

2010-01-05 @ 13:58:39
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Manilla, älskar min Liam

Tack <3 älskar diiig !!

2010-01-06 @ 15:20:18
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0