DIPER-CINDY

Igår på ett jobbmöte hade en kvinna hållt ett föredrag om blöjor. Sedan började hon dela ut en till alla på mötet och bad oss sätta på oss dom. Jag va skeptisk och smått irriterad, men när badboyen va på började jag skratta och spana in hur folks rumpor såg ut i dom.
Jag satte mig ner och hörde jobbarkompisen bredvid mig säga "haha fan va mjukt det blev" och jag höll med henne. Efter ungefär 20 minuter märkte jag att det bara va hon och jag som satt kvar med våra blöjor, jag sa det till henne, vi skrattade och tog av oss dom.

My confession
: Det kändes tragiskt att ta av sig den. Inte nog med att det va en roligt att sitta med den o slå på sitt skrev, men jag måste också medje att det inte va lika skönt att sitta utan den. Jag visste inte om jag skulle förbanna min rumpa eller min stol, för att jag inte kunde ha kvar min blöjkänsla för evigt.


Kvinnan som höll föredraget: jag har själv testat alla produkter
Jag & Jennifer samtidigt till varandra: HAR HON KISSAT I DOM?! :O

Kommentarer
Postat av: Charlie

fan va härligt inlägg hahaha tro mig jag skulle vilja ha sådana på natten hahahah . MY DREAM! :P



tyvärr man ser bara ett inlägg, vad konstigt? Har du ändrat inställningar eller ngt?



hihi tack :)



puss!

2010-02-19 @ 22:50:12
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Charlie

ne man ser allt skojja man e tvungen och vänta haha

2010-02-19 @ 22:50:45
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0