Papa don't preach?

Något hemskt har hänt people, påtal om facebook som jag skrev om i ett tidigare inlägg.. Min pappa har skaffat det! Detta är tillochmed värre än den perioden då det fanns en speciell blandsaft här hemma som inte alls smakade himmelskt, men det va trevligre än vatten, så man fick vänja sig!

Han är inte den mest öppensinnade & allt som skrivs och finns där kanske inte får honom att vilja skicka en tidig födelsedagspresnt precis! Har även länkat till bloggen på fääjjan. DAD IF YOU SEE THIS, STOP SNOOPING AROUND! Aja, det är inte som att han kommer att komma hit från nord irland o smiska mig. Det värsta som kan hända är att han inser vem jag egentligen är. Tragedi återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0