My bumhole is a cockfree zone

- Kan jag få knulla dig i röven?
- Nej..
- Varför inte?
- (med mörk röst) BAAAAAAAAAAAAAAAAJSSSSSS, hahaha
- Haha men din tönt, du får ju gå på toaletten innan.

Okej, det finns många anledningar till varför jag inte vill ha analsex, men jag kände för att dra till med "natures call" som anledning (denna gången!). Men hela gå-toalett-innan är så söt! Nästans så man vill överväga tanken bara för att sensuellt kunna säga någon av dessa fraser:

Hej, jag tajmade in en shitbreak innan du kom, så jag är good to go!
Du, jag ska bara lägga en kabel. Make yourself at home; clean my room!
Det är för din skull som det luktar one-touch på toaletten, ta mig i tvåan nu!
Jag har tagit mig igenom en hel rulle, för att inte behöver vara nojig!
Du kommer inte möta något motstånd ikväll, om du vet jag menar heee heee hee
Jag är snart färldig, runka upp den sålänge!


Ja, min fantasi orkar inte sträcka sig längre nu, så ni får nöja er med 6 st tarmtömmar lines!

Kommentarer
Postat av: Manilla

HAHAHAHHAHah !!!

2009-10-05 @ 15:10:50
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA JAG DÖR, DU ÄR BÄST

2009-10-11 @ 00:32:55
URL: http://nattstad.se/mellbergstedt
Postat av: sofia

haha bruden vilken skön blogg du har =) gillar den och lär lätt bli en jag besöker ofta =)

2009-10-20 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0