Ha-ha-Frickin'-Ha

Min kusin: haha så du får jobba en extra timma då?
Jag: va?
Min kusin: man ställer ju om klockorna idag, till vintertid
Mamma: haha, så preciiiis när klockan ska bli tre så blir den två igen.

Jobbar ju natt (21-07) på ett äldreboende, och plötsligt blev jag rätt så opepp!
Jag funderar på att protestera genom att ta upp gårdagens strumpor ur tvättkorgen och ha på mig dom. Hade dom på mig under en lång shoppingrunda + jobbet, igår! (Jag höll på att dö i provrummet när jag tog av mig skorna för att prova legging.) FEEL MY RATH!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är en blöjbytare du med ser jag? ;p

2009-10-26 @ 21:20:56
URL: http://framfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0