Fyllekåta

Att kissa när man verkligen verkligen behöver det är så jääävla skönt! Därför förstår inte jag varför man ska behöva bli fyllekåt. Tanken på att ha druckigt någon öl som fått blåsan att gå i högvarv, hållt sig i typ 10 minuter, sittandes på en buss och sen äntligen få låta det flöda (efter att ha bett sin kompis fråga bussföraren att stanna) är.. orgasmisk! Ett natuligt flytande utsläpp är mindre skämmigt än att få höra från en bekant att man, senast vi sågs, smått antastat honom. (under en härlig blackout). Göra sig till åtlöje eller kissa, liksom?

Jag ska nog ta o fråga min katt vart han kastrerade sig, så jag kan lägga mig under kniven! Jag orkar inte med mig själv längre. Full som nykter.


HAHAHHA sängkammarblicken har han. but he has no sexdrive. ball-cutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0