Familjefest?

Idag sa min mamma "säg isac min bror på engelska".. behöver jag ens säga mer?
Lägligt att brorsan va på besök hos oss, från Malmö, just idag med två kompisar som snällt hjälpte till att få min mamma röd i ansiktet efter att jag skrattade och undrade varför hon ens ville att jag skulle säga så när jag har en bror. och denna bror råkar just vara hennes egna son! Medan hon skrattade med en aning incestskam i kroppen sa hon "men det är ju din humor"

Ja, typ i 5an, när jag hörde den för första gången!


Kommentarer
Postat av: Elin

HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAA DIN MAMMA ÄR MIN IDOL <3 HAHHAAAHAHAHAAHHAAHAHAHAHA

2009-10-24 @ 11:56:40
URL: http://nattstad.se/mellbergstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0