Bakis!

Igår hade jag en så jävla underbar utekväll med Elin och idag ska jag träffa Manilla.
Vi snackade allmänt om va vi skulle göra idag
Manilla: åh, jag har vitlöksbröd hemma!
-jag låter äcklad-
Manilla:
jag tycker det är gott!
Jag: ja, asså det är gott men just nu mår jag dåligt över det
Manilla: haha. Men vi ska äta det sen, vi ska äta vitlöksbröd
Jag: okej nu mår jag illa, nu går jag seriöst mot toaletten
Manilla: hahaha neej
Jag: åh jävlar, nu kommer det upp, jag måste lägga på
Manilla: oj! aa okej hejdå
Jag: men ring mig sen när du kommit hem
Manilla: hahaha okej. spy lungt!
Jag: OKEJ, NU MÅSTE JAG LÄGGA PÅ!

sen la jag på luren och såg saften jag druckigt sedan imorse!
jag är en om dom människorna som INTE kan äta dagen efter jag dricker. tanken på mat får mig att må illa och lukten får mig att börja skaka! Det tar timmar innan jag kan trycka i mig något!
Men nu vet vi iallafall dagens planer: borsta tänderna och äta vitlöksbröd med Manilla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren, den värmde :D

vad gör en sån pingla ikväll? :D

2009-10-30 @ 18:40:28
URL: http://minischulman.blogg.se/
Postat av: Woodie

Haha ja iof så tänker jag så med! Måste de sätta sig brevid en när man ska av nästa hållplats! såååå jobbigt!



Vadå för presenter!?!?!?!? vava va det du som skicka brevet?!!

2009-11-03 @ 14:14:36
URL: http://ygberg.blogg.se/
Postat av: Woodie

Aha! dem ja! hahahaha, bästa presenterna! Men jag fick ju inte varje gång! Ååååh den enkronan finns i mitt hjärta än idag! haha

2009-11-03 @ 19:29:50
URL: http://ygberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0