lördag & söndag!

I lördags gick jag till PC med Elin. Vi tänkte samla poäng genom att göra lite dares.
Elin  frågade en random kille om det va han som spelade Satziki
Jag gick fram till två personer och sa "Nämen, SITTER NI HÄR O KNULLAR"
Vi frågade bartendern om han pissat i våran öl, osv! :)
När Elin skulle hem tänkte jag dra till Henriksberg där Hilda mfl var, men åkte fel, och stötte på några tjejer på spårvagnen och hängde med dom till något uteställe. Sen lämnade jag dom o åkte till stars n bars o träffade Albin. träffade på en jävla massa människor som man känner, har kännt, känner igen osv. Kul som fan! :D

Jag vaknade upp igår hos Albin med Folkes ben över mig och vi bestämde oss för att äta pizza.
Eftersom Albin hade betalat taxin hem så skulle jag bjuda han! Men va jag inte visste va att jag inte hade några pengar på kortet, jag såg att det stod "Medges ej" men det märkte inte dom vi köpte av så gratis pizza och dricka för oss! NICE

Senare på kvällen åkte jag bakis o skabbg för att möta upp Nora, vi kollade på Flickan som lekte med elden och sen körde vi på en vin-fika :)


Två filmer som jag, Albin & Folke bakisskrattade åt:



Kommentarer
Postat av: Manilla

hahaha sitter ni här och knullar haha

2009-11-23 @ 22:06:36
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0