Moral?

Ja, jag anser att en stor del av min moral försvann under år 2007 då jag blev väldigt trångsynt men också väldigt öppensinnad. Självklart har jag fått tillbaks endel förnuft nu, men jag kan ju erkänna att jag låter endel viljor styra för mkt.

Min vän Manilla, som jag nämt om tidigare i bloggen,kan utan att göra eller säga någonting få mig att känna mig som om jag vore en riktig liten.. jag vet inte vad. Fast vi skrattar åt det.
Detta är då en vän man haft i flera år. Vi har gått i skolan tillsammans, upplevt fjortistiden tillsammans, haft dom första fyllorna (iallafall mina haha) tillsammans.
Innan va vi med varandra väldigt ofta och på helgerna fick vi för oss att det självklart skulle vara underbart med vodka eller öl. Den inställningen har jag fortfarande, medan hon nu har blivit en mogen mamma. Så varje gång vi träffas och jag leker med hennes barn (så som hon alltid får göra) tills jag får kramp i armarna berättar jag om nya upptåg som hänt och hon skrattar åt mig och kallar mig för "snuska".

- Hehe, Manilla, jag har varit dum igen..
- Vem var det?

Det är i sånna tillfällen man undrar om man borde ändra på sig, men sen kommer man på en annan sak som finns kvar i bakhuvudet enda sedan den kvällen som-vad-det-nu-än-kan-vara hände, och det får mig att tänka; HEHE VÄÄÄRT.

(tolka mig inte fel nu, hela inlägget handla inte om sex.)


Kommentarer
Postat av: Elin

No offense to Manilla :) Men jag tror inte det är du som fortfarande är kvar i tonårstankarna för länge och är "efter, fjortis och omogen" , utan snarare Manilla som vuxit upp ovanligt fort.

Det är inte många som får barn i hennes ålder, men det är många som fortfarande super och bazzar.

Som sagt Manilla, detta är inget illa mot dig om det lät så :)

2009-05-14 @ 11:19:55
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/
Postat av: Manilla

hhaha cindy (L) I love u ! haha älskar dig din lilla snuska och jag tycker de e så kul när du berättar massa saker :D haha

Vi skrattar alltid och hade jag inte träffat neron så ... haha aaa u know whut i mean hahah

Vi två hade säkert suttit i något hörn med vodka och öl ahah

2009-07-08 @ 00:17:47
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Manilla

Ps. Elin ja förstår hur du menar, tycker likadant haha . Och cindy vet att hon inte e dum ;D

2009-07-08 @ 00:19:02
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0