Quinnohoran blev 20!


Angelica fyllde 20 igår, så det blev en mysutgång med trevligt folk och drinkar som hette:
Charlies spank my ass and call me judy, Smacked by Charlie & Charlies threesome!

Vill också ta o tacka henne för att hon klarar av mina hypokondriska anfall, haha!
Det har varit allt från att pigmentförändingar som får mig att tro att jag ska bli den nya Michael Jackson till könssjukdomsnojor. Du kommer bli rik på mig, älskling. Du har ju vunnit vadet 2 gånger redan, vilken jag bara är sjukt lättad och glad över. ^^

Grattis ännu en gång på födelsedagen. Vi får strosa omkring på systemet, med drömmar om att ha en egen välfylld bar hemma, snart!

Kommentarer
Postat av: quinnohoran!

Tack så mycket hjärtat, det var en sjukt trevlig kväll (även om jag däckade asfort när vi kom hem hahahaha)! Det är la inget att tacka för, du orkar ju med mina "nojor" också även om dom är lite annorlunda (och jag har ju också såna sjukdomsnojor så aa xD typ att du får lyssna mer) haha :D Men blir jag rik av dig skulle jag minsann inte gnälla, hej arbetslös. Kanske ett nytt yrke för mig? Jag verkar ju veta när jag ska satsa xD TACK för sjukt värda dagar som alltid älsk! Du ligger och nanar där inne så jag skriver här istället! Du är bäst, massa kärlek!

2009-12-29 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0