John <3



(såhär såg vi ut när vi sågs, P&L 2007)

Zara (en tjej jag faktiskt träffade på internet, som va ett stort Red hot chili peppers fan) skickade en länk om att John Frusciante (gitarristen i RHCP) kanske hoppat av. Idag skrev han i sin blogg att han gjort det... för ett år sedan!!!! (hållt det hemligt ,såklart) Så trotts att jag är sådär "hihihi allt är underbart, kärlek till alla, livet är underbart" för tillfället, så har mitt hjärta smått dött (inte ens mina närmaste kommer förstå hur det här är för mig, haha). Så jag va bara tvungen att ta kontakt med en gammal bekant , som inte bara är ett fan men också liknar John!...han tyckte synd om mig! höhöhö. Men John ska fortsätta med solomusik iallafall ! John..I love you. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0