Bootycall från tomten

Natten till igår fick jag ett samtal. Jag gäspade så mkt att tårar kom o sved sönder mina ögon och svara upprepat "nej" för nattaktiviteter som så vackert presenterades som "Jag har ett hårt paket till dig". 
Ibland är folks ordval bara sjukt slemmiga. Dom får mig att känna mig mogen. Men det vet vi ju alla att jag inte är, för då hade jag väl inte skrivit detta här utan istället berättat det för en vän några veckor senare över en bag n box och laxmiddag.

ett litet hårt paket jag dock vill ha borde innehålla en iPod.


Kommentarer
Postat av: hannah

Haha, ja de samma gumman!

Haha du e för rolig ;D

2009-12-23 @ 11:10:45
URL: http://hanuut.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag var tvungen att lyssna på den och nu sitter jag här med ett smärre stånd (är smärre ett ord?)



HAHAHAA HAN SOM SJUNGER ANDRA VERSEN ALLTSÅ, JAG DÖR.



Hade du suttit bredvid mig nu hade jag härmat följande fraser och dött av skratt:



"det e lugnt baby, jag e häär" HAAAAHAHAHA SÄTTET HAN SÄGER DET PÅ

"har du string på dig? hu? (tänker på Rudolf när han säger HMM) ktschhh mmm det hade du" HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA



Känn på den.. den e hååård.. jag har stånd igen.. HAHAHAHAHAHAHAHAH <3



har du mens? skit i deeeet!

hur gammal är du sexiiii HA OOOJ



HAHAHAHA

pee nee treee raaa ååååå du e tight.



HAHAHAHAA vill du suga på min tååå? vill du pulla mig i rööööven?



AHAHAHAHA JAG SITETR HÄR O DÖR FÖR MIG SJÄLV HAHAHAHA!!!

Svälj.. var det gooott?



Mannen i refrängen låter ändå ganska fuckable, jag hade nog bazzat om han fråga mig det. Men inte Kille P eller va fan han heter.

Fast han hade passat ihop med dig.

Ska vi ta dom?



NU HAR JAG LYSSNAT PÅ LÅTEN 4 GÅNGER HAHAHAHA

2010-01-08 @ 18:59:05
URL: http://nattstad.se/mellbergstedt
Postat av: Elin

Jag var tvungen att lyssna på den och nu sitter jag här med ett smärre stånd (är smärre ett ord?)



HAHAHAA HAN SOM SJUNGER ANDRA VERSEN ALLTSÅ, JAG DÖR.



Hade du suttit bredvid mig nu hade jag härmat följande fraser och dött av skratt:



"det e lugnt baby, jag e häär" HAAAAHAHAHA SÄTTET HAN SÄGER DET PÅ

"har du string på dig? hu? (tänker på Rudolf när han säger HMM) ktschhh mmm det hade du" HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA



Känn på den.. den e hååård.. jag har stånd igen.. HAHAHAHAHAHAHAHAH <3



har du mens? skit i deeeet!

hur gammal är du sexiiii HA OOOJ



HAHAHAHA

pee nee treee raaa ååååå du e tight.



HAHAHAHAA vill du suga på min tååå? vill du pulla mig i rööööven?



AHAHAHAHA JAG SITETR HÄR O DÖR FÖR MIG SJÄLV HAHAHAHA!!!

Svälj.. var det gooott?



Mannen i refrängen låter ändå ganska fuckable, jag hade nog bazzat om han fråga mig det. Men inte Kille P eller va fan han heter.

Fast han hade passat ihop med dig.

Ska vi ta dom?



NU HAR JAG LYSSNAT PÅ LÅTEN 4 GÅNGER HAHAHAHA

2010-01-08 @ 19:00:15
URL: http://nattstad.se/mellbergstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0