Välkommen till min nya blogg!

Haha, nämen vilken maffig rubrik!
Den står alltså där klar och redå, så att man ska börja blogga. helt underbart för alla blogg-roockies som inte har en aning om hur som ska sätta igång. Ibland kan det ju faktiskt vara svårt att hitta på något fräckt och käckt!
Så man får väl tacka blogg.se för dessa 4 manifika ord.
Men dom känns väl ändå trevliga? Nu ser ju jag ändå en ljus framtid eftersom jag med öppna armar omfamnar läsare och få dom att känna sig som hemma. Just till min blogg. Min nya blogg.

Sant, true, visst är det faktiskt så! denna är ny!
min förra hette cindymargera.bloggspace.se, och där började rubriken med "you're not invincible inside your car" för att jag va besatt i Modest mouse - Invincible just då!
Men nu ska vi inte lägga så mkt vikt på den gammla. Framför allt för att "bloggspace" låter så fult, och sen för att.. den tiden är förbi helt enkelt!

For those who doesn't know me: Mitt namn är Cindy!
Jag fick namnet från en (liten flicka i en) tv serie som heter The brady bunch. Haha, jag googlade precis på den lilla tösamajan och.. hm. Har själv inte sett serien men en av mina favoritserier, Family guy, skämtar om den.
En liten blond tjej med toffsar står i badrummet med sins tora familj som omringar henne medans hon pekar ner i toan.
Cindy läspar fram ett: Isn't the most super special pope you've ever seen?
Hennes pappa svara någit i stil med: well, it's true then they say that big things come in small packages
sen skrattar hela familjen tillsammans. lite trevligt sådär. haha.

lite mer funfact; jag är 19 år, mulatt, arbetssökande, bor i Göteborg (GÖTTANS!), gillar att vara med vänner, festa, lyssna på musik och så ska jag tvinga mig själv till att börja använda mitt gymkort. Det får bli min nya hobby! 
Nä, nu ska jag sluta men vet du va.. du är HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN ÅTER!


oh, this childlike wildlife is flooring me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0