Manskomplex sedan 1988?


HAHAHAHAHHAHA ORKA MED HASSELHOFF TILL VÄNSTER :'D
eller någon till vänster överhuvudtaget.  Hasse Aro, David Hasselhoff, någon secret Hasse"hunk" conection-code?
Hade dock varit roligare om baywatch duden va med på efterlyst HAHA. "Hej jag är Hasse Aro, David Hasselhoff är nu spårlöst försvunnen efter att han lämnade sin hometown för att look for freedom." åh, va tänd jag blev nu..

Nä, jag tar och säger som jag och Elin gjorde i Malmö när vi ville att vackra män skulle gå mot det hållet som vårat vandrarhem låg: "HÖGER BABY". Tycker att Wentworth Miller i Prisonbreak vinner  med multipla tvorgasmer där!! Är det därför han är så ensam där vid alla andra såkallade snyggingar?  HÄHÄ

Kommentarer
Postat av: L Town

Hallå bloggarn

2008-11-18 @ 20:26:23
URL: http://dreadoralive.blogspot.com
Postat av: Elin

SER DU INTE, Mr Big och Smith (Sex and the city) är ju där :D och Jim från Jims värld HAHAHAHA :'D

usch horan från Navy CIS-horserien som går på bästa sändningstid (runt 00.30).

Jag gillar inte Wentworth längre, han börjar se mer och mer ut som att han är förstoppad :/

2008-11-23 @ 12:03:52
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0