Kärleken är sönder




Denna planshen har jag, den va ihoprullad och ställd i hörnet i mitt rum.
Den väntade vackert på att få komma upp på min vägg. Jag skulle ta veck
den där jävla him flaggan och sätta denna beautyn´över min säng. idag fann jag den..
HELT TRASIG. djup djup sorg. En nyvaken Cindy höll upp plansh-liket till familjen
som var i köket och sa "någon av katterna ska dö, jag vet inte vlken av dom,
men någon av dom ska dö
" Men frågan är om det var dom som gjorde det.
Eftersom jag va bakis gick jag o la mig igen och drömde att bara va lite sönder längst upp,
men ack nej, bara chad är oskadd och resten av dom underbara männen är sönder.

Som tur är har jag två andra plansher (en av dom är sjukt mkt snyggare än denna) som sitter uppe på väggen, så min kärlek lyser upp så fint i mitt rum ändå, men.. ändå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror det är Snuttan. Hon spelar alltid så söt och oskyldig för att Timon ska få skulden.

DÖÖÖÖDA! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖDA!

2008-11-16 @ 22:29:49
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0