JOHN FRUSCIANTE

SLÄPPER NYTT ALBUM DEN 20DE JANUARI <3


































"The empyrean", Flea spelar på den aswell :) Den ska ha spelats in lite on
and off mellan december 2006 - mars 2008. Fan, måste fixa resen av hans
skivor, har bara en av dom so far (köpt då asså, heheee)


Btw, en liten thing man tvingas få syn på när man är inne på bilddagboken
som man inte är intresserad av, men bara tycker är roligt att klaga om:

ORKA!! hahahaha, hon kör en puff daddy/p.diddy/diddy grej nu också.
okej, jag ändrade mitt namn på bilddagboken från cindymargera till bengtpump men hello..
och vaddå "tillbaka" NÄR FAN STACK DU? tycker alltid du är överallt. (okej i know, nytt album)
"if i were a boy".. TYST MED DIG! och din klänning eller va fan det nu än va du hade på mtv music awards... såg ut som något från star trek!

"FIERCE" HAHA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, tack!!!

jag har stört mig så jävla mycket.

är hon en annan artist nu eller vaddå? alltså jag fattar inte. och fierce av alla jävla namn?! varför?!

hon börjar bli riktigt störd nu tycker jag, först den psykadeliska "klänningen" på EMA, detta namn och hennes jobbiga låt. PLEEEEEEEASE, kom på något mer orginellt att sjunga om än att kvinnor är förtryckta i förhållande.

haha, jag är uppriktigt sagt irriterad

2008-11-20 @ 22:42:26
Postat av: Anonym

/hilda hah

2008-11-20 @ 22:42:53
Postat av: Elin

HAHAAHAHA HENNES KLÄNNING OCH HENNES NAMN, JAG DÖR

2008-11-23 @ 12:06:03
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack vare det här inlägget fick jag poäng på en frågesportsgrej idag :D det var om RHCP och så fort jag såg "Frusciante" så tänkte jag "CINDY, DÅ MÅSTE RÄTT SVAR VARA RHCP" :d

TACK

2008-11-25 @ 01:01:36
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0