Inside of emptiness

Om folk inte visste det så bör jag nämna att jag älskar Red hot chili peppers..

Medan jag lyssnade på Inside of emptiness som är en av alla John Frusciantes soloskivor upptäkte jag att han har en blogg på johnfrusciante.com
"Hello. This is John. I'm going to keep this blog as a place to write things for people who listen to my music. " Det fick mitt hjärta att stoppa lite!

Det va hans första inlägg som skrevs så sent som igår! Gött o hitta min framtida mans blogg! Inom några år (alltså blogginlägg 462 för han) expect-ar jag att han börjar skriva om att jag är hans musa och vilka accord som finns till sången han gjort om mig.. oss.. och våran starka kärlek.

Jag själv kommer stå för bloggandet om hur vi GET DOWN AND DIRTY!! han kommer tillochmed låta mig snuska med Anthony Kiedis när han är borta. eller med. jag kan quinna nog för båda. Tack för mig.



Bild från Funkymonks filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0