Fars dag

Ja, det är iallafall inte min!
har varit sur på ungefär allt, och startade nästan ett bråk om potatis. hm.

värsta idag = mammas kompis.

Grattis för att du är gravid och förlåt för att jag i huvudet tänkte "det är min kompis med, och hon ska föda snart, så ÄGD" men jag sa det inte till dig, jag log och sa grattis så varför stör du mig? det är änna så att den gravida jävelns telefon ringde....
UPPREPADE GÅNGER! LÄNGE! och hon SVARAR INTE! och som ett plus: VÄRLDENS MEST IRRIERANDE SIGNAL!
jag sitter och tänker "horjävel svara.. eller sätt på ljudlöst... eller stäng av den... GÅ HEM"
och.. ju fler gånger den ringer blir det ju att fantasin går vidare till "kör upp telefonjäveln i röven så kanske den inte stör mig lika mkt" m.m

(HAHA! underbart att en ändtarmsbesvärs-reklam kom på tv nu)

Ringde Angelica och va rädd för att jag skulle va för sur för att prata men började storgarva när hon berättade om att hon varit på tjejkväll under helgen.. "Linneas katt som dött för flera år sedan va döpt efter Simba, så när vi kollade på Lejonkungen så storlipade hon igenom hela filmen.. och hon började lixom under den första sången när han inte ens kommit på bild än"

Nu är Magnus Betnér på tv (Parlamentet), han hånglade precis med den andra duden i hans lag. jag blev glad. jag ser ljuset igen!

Förresten, vad fick pappsen av mig?
ett sms, från mammas mobil. jag inkluderade michael i det så att den gav två kärleksfulla flogor i en smäll

påtal om flugor, jag borde duscha.

ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Elin

HHAHAHA jag älskar att flugor får dig att tänka på att duscha :'D you nasty little devil

2008-11-23 @ 12:01:48
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0