Vätskedrivande

Hejsan, jag är kissenödig again, jag va nog en urin-maskin i mitt förra liv!

Idag va jag o fikade med Shulia och Hilda. Vi snackade om bloggar(e), bajs (favoriten va diarre), festivaler, nyår, sommaren m.m. Sjukt myspys söndag må jag säga!
Vi tog även bilder som gav oss skratt, ångest och roliga ansiktsuttryck, HAHAHAHAHA.
Trenden med att puta med läpparna är long gone, people, det är såhär man ska göra nu. I'd hit that i a second.

Nu längtar jag till lördag så jag och Astrid kan sjunga "HALLÅÅ DÄR UTE JAG ÄR VILD OCH SKILD"
hej, 2 juni-nostalgi.

I'm gonna take a tinkle now
ksssss

Kommentarer
Postat av: hilda

HAHAHA, fan va underbart att du lägger upp den här i BLOGGEN! nu har jag suttit och kollat igenom bilderna och vissa får mig verkligen att känna mig illa till mods hahaha. fast dom är ändå vackra. jag är också kissenödig, tror jag ska slå en drill nu!

2008-12-15 @ 00:37:35
Postat av: shuliette

CHIIILLDDD LIKKEEE WIILLDDD LIIFFEE. jag hittade dig och jag ser fram imot dagarnas penisar haha<3

Våra munnar är misslyckad botox, så nu kan alla bli FREAKD OUT ÖVER HUR DET KAN GÅ!!

2008-12-15 @ 11:52:44
URL: http://shul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0