Till min framtida pojkvän

Snälla, åh snälla.. När du saknar mig.. gör ingen "gullig porrfilm"
HAHAHA va tänker folk med, det är så otroligt avtändande
Lisa tog fram sin mobil idag och sa "titta, det va någon som hade råkat skicka fel" HAHAHA

"Hejsan, jag ligger här i sängen och saknar dig [pussar kameran], och gör såhär [tar fram kuken och börjar runka]

hahah NEEEJ, asså nej! va tänker han att han ska få för reaktion av det?
typ: "Naaaw, älsklingen saknar mig. kåt är han med hihiihi åh, snuttisen dåå. miss the penis <3 nu måste jag skicka ett litet klipp där jag spelar fickpingis jag med, så han vet att han finns i mina tankar med nu när vi är ifrån varan"... eller?

Det räcker väl med alla "Olof"-filmer? hahahah
"Jag tycker om dig snygging, JAAaAaAaA  DeEeEe VeEeEt DuUuUuu"

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA ofta man inte blir glad för Olof-filmer!! ååh tänk om han inte hade saknat sin tjej, vadm ycket färre skratt vi hade haft <3

2008-12-29 @ 02:24:39
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-29 @ 02:31:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Cindy - svar till Elin

självklart älskar jag Olof filmerna hahaha, men det får räcka med han.

Varför "härma" den bästa? ;P ingen kan bli lika sensuell som det där r-tardet HAHAHA!



Klart skrattar man MEN grejen är fortfarande helt sjuk hahaha

2008-12-29 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0