Decembersamtalet

Manilla ringde mig från ett bad på sjukhuset, sött vimmsig på lustgas ("vet du hur skönt det är, men det gör fortfarande ont") och sa att inatt eller imorgon bitti kommer plutten.

JAG ÄR SÅ EXALTERAD!!
snart kommer jag bli en maskin (mammas-"kusin", haha) aaah!

Jag träffade ju tjockisen i fredags och hon sa "kan vi ta en promenad, så att jäveln kommer ut snart" haha, och vi diskuterade om att h*n kommer att komma tidigare än trott (med tanke på att h*n varit ivrig med att komma ut 2 gånger innan) så nujävlar!! :D Snart kommer bebisen jag inte ska vara rädd för och jag vill bli Baloo och säga "jag ska lära dig aallt jag kan" (vilket inte kommer bli mkt, HAHA)

måste citera Ross i vänner: 3? I'M DIALATED 3!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas h*n föds efter midnatt för då slipper den fylla år samtidigt som Misha, hahaha...

Men frågan är; vad låter hetast?

081216, 081215 eller kanske till och med 081217? Jag röstar typ på 16!

2008-12-15 @ 22:12:23
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0