Partytricket

Jag gick till vardagsrummet för saft och där va Lisa & Michael!
Dom föreslog en liten lek; vem kan stå på härlarna längst?
(Utan att gå runt, oh yes people i'm talking about att stå på samma plats)


Jag förlorade varjegång, Michael vann för det mesta och Lisa körde en Matrix
Michael sa att den kan man köra på fest, den som förlorar får dricka
Jag hade blivit full på dirren, i truly suck att this game.

Blivande nyårslöfte: lära mig stå länge länge på härlarna.. eller?


PS:
Sandra Bullocks fötter är fula, såg dom på tv nyss, hhihii. hello long(er) toes (then mine)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kan träna hos mig! Så äger vi dem!

2008-12-19 @ 03:52:13
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0