Det bästa mans-substitutet

VÄRMEKUDDEN!!
Där trodde ni allt at jag skule säga dildo eller något men oh no, värmekudden, åh min kära värmekudde!

Sätter i kontakten, sätter på 2an och lägger den på magen, oh the love!
Den får mig att vilja strunta i allt & alla och bara ligga kvar och mysa i sängen med den för resten av mitt liv.

När magen blev varm tänkte jag "åh, jag skulle kunna koka potatis på den och sen kan jag äta köttet som ligger  kylen"
Denna kvällen hade jag inte ens ont i magen, jag ville bara att det skulle hetta till lite, haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha kåtkvinna! Jag hade alltid en påse med varmvatten på magen när jag hade mens, det var inte roligt nrä den sprack :(

2008-12-29 @ 17:17:33
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0