Bra kämpat, superkvinna

Den 16/12 kom världens sötaste barn, vid namn Liam ut ur Manillas belly!
Igår träffade jag snutteplutten och jag körde det klassiska "omg, ett barn, erat barn"-tårarna :P

Fun facts:
Manilla har fortfarane en prego-mage, men nu ser hon bara (HÄHÄ) ut att vara 4 mån gravid :P
Neron förväxlar Liams namn med hundens, så han har blivit kallad för Tyson x antal gånger
Ont? Ja! Tid? 13 timmars värkar och endast 7 minuters förlossning. STÅLKVINNA!
Manilla fick inte mkt lustgas, för Neron kände för att leka med den helatiden
Jag var en av dom första som fick veta at hon va gravid, könet och namnet, OWNED!


Dom söta föräldrarna med deras lilla Liam. nice people make nice babies


Miss barnrädd var inte rädd. så mys, snutten somnade hos mig sen :'D


"Lär dig från mig & mamma, drick inte en halv flaska vodka & blanda med öl"

Kommentarer
Postat av: Manilla

Va fint du skrivit (L)

Tack för allt stöd och att du alltid fanns där.

Du är en riktig vän<3 utan dig hade de varit mkt jobbigare. Inte för att jag ba har dig för det men aa att du fanns där när jag behövde dig glömmer jag aldrig.

Du är och förblir MIN Cindy !

2009-07-08 @ 00:21:22
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0