Jag läste att

Jimi Hendrix har en son. Kan man inte få mannen själv, får man ju ta hans avkomma!
Så jag kanske ska börja tro på kärlek. Sån där konstig kärlek som bara finns i filmer.
Jag är en stalker. letar upp honom. det blir romantiskt. det är någon speciell twist. vi försonas. lever lyckliga för alltid.
Twisten kan ju vara att hans pappsing får mig att vilja bli nektofil..
Men som sagt, det kommer ju lösa sig. i regnet. vi håller om varandra. jag säger "i only wanna stand next to YOUR fire". han småler och säger "ooh foxy lady". jag säger att medan han varit borta har jag varit i en manic depression. han kramar om mig hårdare och säger att jag är hans little miss lover. ljuv kyss. sen försvinner vi i en purple haze av kärlek.

Fingerfärdiga svärfar och jag!



Dolly dagger


Little wing


Bleeding heart


Kommentarer
Postat av: Manilla, älskar min lilla Liam

Hahah ja vet inte mer än att ja fött honom då :D

men de e bra cindy snart kanske det kommer en dag då du säger att du vill ha barn :O? haha



hahahha fint cindy fint inlägg hahah du e störd och jag älskar det haha!

2010-03-09 @ 19:05:57
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0