Animal

Hittade en bild från en (KICKASS) utekväll, där jag omedvetet försökt efterlikna en kamel."fint"


Fixa kamel-looken: puta och tryck ihop läpparna, gör sedan ett skevt leende och se mongo ut.
TADAA, it's as simle as that! Sen om man vill go all out så har jag varit snäll o hittat info på wikipedia åt er:
De har breda fötter med mjuka trampdynor, extratjock hud på knä och bringa, näsborrar som kan stängas, skyddshår vid öronöppningarna, buskiga ögonbryn med två rader av långa ögonfransar. Liksom hos alla kameldjur finns vid varje fot två tår. De har tjock päls som skyddar dem mot nattkylan i öknen. Glöm inte två sexiga pucklar btw!

Kommentarer
Postat av: Manilla, älskar min lilla Liam

snyggt cindy :D haha



svar: ja tycker att jag alltid e snäll juu :(

2010-02-23 @ 08:34:37
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0